:: wat willen consumenten

:: wat willen consumenten

Het is een verademing, maar ook wel verraderlijk, om een marketeer (Godin) zich te zien beperken tot poëzie (i.p.v. vakjargon en statements). Het zou nog mooier zijn als het uit de mond komt van iemand van wie je het niet verwacht. Niettemin fijn vanwege de eenvoud, het aftastende karakter, maar verraderlijk omdat op deze wijze een vraag verpakt wordt in een vorm die een diepere, universeler waarde daaraan toekent, waardoor de vraag op een wezenlijk motief begint te lijken. Van ringtone naar ouverture. Je zou het bijna als waarheid boven je bed hangen. Dus op het volgende Crossing Border festival een paar marketeers uitnodigen?

Ik waag een vertaling:

Wat consumenten willen
misschien

best getest
NU
Gratis!

dat zeggen ze tenminste.

Ik denk dat dat het niet is. Wij willen volgens mij

interactie
overstijgen van verwachtingen
respect.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *