== Grote rol voor weblogs in marketingcommunicatie

== Grote rol voor weblogs in marketingcommunicatie

Momenteel zijn er ongeveer 100 miljoen blogs en zeker 65% van de Nederlandse internetgebruikers bezoekt er wel eens een. Dat aantal groeit razend snel: elke vijf maanden ee verdubbeling! Met zulke aantallen waren weblogs al interessant voor marketeers, maar ze worden nog veel interessanter.
Communicatiebureau IN10 uit Rotterdam heeft al de eerste vacature voor een fulltime professioneel weblogger geplaatst. Volgens managing director Vincent Luyendijk wordt webloggen `het nieuwe copywriting`.
Seth Godin spreekt van sneezers en natuurlijk van ideaviruses. Welke verhalen zijn leuker om te vertellen, dat zijn namelijk de verhalen (methoden, strategieen, concepten) die het winnen van andere. Degenen die zulke verhalen kunnen vertellen, verhalen die opwinding, een belevenis veroorzaken, dat zijnde sneezers, de bloggers, de copywriters van de toekomst?

bron: blokletter == lees verder >>

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *