Officiele lancering van Spam

Officiele lancering van Spam

Het idee achter het nieuwe jongerenmerk Spam van Sanoma Young is: "100% echt". Spam richt zich op jongens en meiden van 15 tot 19 jaar. Het zal dan ook meer gaan over de jongeren zelf en minder over celebrities en showbizznieuws. Dit is het resultaat van wat tientallen jongeren in de afgelopen maanden hebben aangeleverd als idee voor de invulling. Het merk zal bestaan uit een wekelijks tijdschrift, een website, een event en danceparty’s op middelbare scholen. De redactie van Spam bestaat vooral uit jonge freelancers die elke week de straat op gaan voor nieuwe verhalen, artikelen en filmpjes. Lezers die liever zelf op pad gaan met blocnote of camera, kunnen zich aanmelden voor de Spam Squad; het reportersteam dat elke week celebs uitdaagt, producten test en pittige interviews houdt met nationale en internationale sterren. Tijdens de introductiecampagne staan twee jongeren, Bibi en Bendert, centraal. In de periode van 1 tot 10 april waren zij dagelijks met een nieuwe reportage aanwezig op de countdown lanceringssite: www.10-april.nl. Vanaf vandaag zet de introductiecampagne zich voort door middel van tv & radio spots, schoolboards in combinatie met sampling op 1200 scholen, bannering en print. Het eerste nummer van Spam zal verschijnen in een oplage van 400.000 exemplaren. De onderwerpen van vandaag op de website in de rubriek ‘FRESH’ zijn: Simpsons The Movie, 50 Cent in de bak, Vers uit Volendam (realitysoap Gewoon Jan Smit), Ja hallo, met Robbie Williams, Train je brain met Nintendo, Dating-sim geschrapt. In dew rubriek Spamlog o.a.: VIPs onthullen hun geheim, Gabriel Rios, Fergie gaat los In de rubriek HEET, aandacht voor Pink en voor Spam zelf. Verder wat buzz over games en gadgets. Vooralsnog gaat het om (bijna) 100% echte roddel over…

2 Replies to “Officiele lancering van Spam”

Laat een antwoord achter aan Daphne Dijkerman Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.