:: cross-Mediaplaza

:: cross-Mediaplaza

Als je zelf bovenop nieuwe ontwikkelingen zit, kun je verbaasd zijn over de status quo. Zojuist betrapte ik me op zo’n misplaatste verbazing. In de e-mail nieuwsbrief van Mediaplaza staan twee seminars aangekondigd.

"Crossmedia en Web 2.0 zijn de laatste buzzwords, maar wat is het eigenlijk?
En nog belangrijker, wat kunt ú er als marketeer mee? "

Natuurlijk hebben ze gelijk om het zo te stellen. Ik dacht eerst dat een marketeer die nu pas een gerucht over web2.0 en crossmedia opvangt, nogal aan de late kant is. Twee jaar geleden was het een buzz, nu wordt het gemeengoed. Maar dan vergeet ik dat het gros van de marketeers gewoon aan het werk is en geen tijd heeft om alle nieuwe ontwikkelingen op de voet te volgen. Denk ik.
Ik behoor gewoon niet tot de doelgroep. Dus deel ik ze mee, voor wie er wat aan heeft.

9 mei 2007 – Seminar Web 2.0
Web 2.0 staat voor het sociale web; een open en toegankelijk netwerk dat vooral gericht is op het delen en samenwerken. Web 2.0 biedt oplossingen om klanten beter te bereiken en te bedienen, dit alles op een klantvriendelijke manier. Ook de keerzijde komt aan bod; Web 2.0 hype of realiteit?
www.mediaplaza.nl/seminar/web20

7 mei 2007 – Masterclass Crossmedia
Crossmedia-campagnes zijn effectiever en kostenefficiënter dan traditionele mediacampagnes. U heeft niet alleen meer mogelijkheden om uw doelgroep (weer) te bereiken, maar door de inzet van online middelen ook een beter inzicht in de effectiviteit. Informatie: www.mediaplaza.nl/event/crossmedia3

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *