Bladenmakersweek bij Sanoma

Bladenmakersweek bij Sanoma

Sanoma Uitgevers organiseert voor de tweede keer de Bladenmakersweek. Van 27 maart tot en met 31 maart worden er dagelijks vele workshops, seminars, presentaties en lezingen gehouden. De Bladenmakersweek is vooral een interne aangelegenheid. Voor intern gebruik zijn er ook vier webloggers die verslag doen en dat is natuurlijk een aanwinst voor alle collega’s. Wellicht is dit een aanleiding voor Sanoma Uitgevers om zich te gaan verdiepen in de weblog uitgeverij?

4 Replies to “Bladenmakersweek bij Sanoma”

  1. Ben toch bang dat ook sanoma bloggen als doel ziet en niet als middel? ik heb overmorgen een orienterend gesprek over geintegreerde mediainzet voor Sanoma’s Lekker. Een mooi product, gedeelde motieven en absoluut mediageniek ook als buzzblog goed te benutten. De vraag is ziet men de ‘nieuwe waarde’ van het webloggen.

  2. @ Albert: tijdens deze Bladenmakersweek zijn voer mensen van Sanoma (“Sanomezen”) aan het webloggen over de Bladenmakersweek. Dat geeft aan dat het middel nu in ieder geval ingezet wordt. Het is een begin.
    Bij Autoweek van Sanoma Men’s Magazines is vorig jaar een weblog toegevoegd aan de online activiteiten, o.a. om lezers meer te betrekken bij de titel. En dat werkt.
    Ik zal vandaag of morgen verslag doen van de bijeenkomst met Autoweek.

Laat een antwoord achter aan Theo Meereboer Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.